Helgen

Jag hade tråkigt och letade i min garderob efter kläder, haha!
Hittade min tunika som jag inte haft på aslänge!

Visst låter det lockande?

Jag kom på att jag hade en tv :o
Kanske för att jag knappt aldrig kollar på tv?

Oups..

Tråkigt hade jag.

Åkte till pappa i fredags, hade fått en ny säng :)
Nu börjar det bli fint ju, hihi!

Sen gick jag ut och fotade lite.




Promenad med Spike, Yatzy, Skrållan, Cam, Suri, Boel och mig själv :)

Hittade min fina "ford" tröja! Påminner om alla tävlingar på kinnekulle :(
Jag ska fasiken börja använda t-shirts, dom är fett sköna!

Kommentarer
Postat av: Simon

Nice du. :] Är jag fortfarande invitad till din födelsedag? :]

2009-07-06 @ 02:04:10
Postat av: Anonym

pff.. ford.. borde stå typ skyline eller nått!

2009-08-17 @ 16:21:35
URL: http://lillkoutsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0