vi har många minnen min älskade ponny, jag ångrar inte en sekund att jag köpte dig <3

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
Förstå vad som än händer
Det ska alltid vara du och jag





September 2006 kommer jag aldrig glömma.
Det var då vi hämtade dig. Augusti 2008 köpte jag dig.
Då blev du min föralltid. Min alldeles egna ponny.
Min alldeles egna söta fina ponny Kalaaz ox.
Jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det.
Vi har så sjukt mycket minnen och jag kommer aldrig glömma dig.
Du är min gubbe och jag älskar dig så jävla mycket.
Det gör ont i mig när jag inte är hos dig.
Men vi ska ändra på det, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Simon

Hahhahahaha! Första bilden! xD

2009-07-05 @ 17:06:00
Postat av: sandra

hahaha, diggar första bilden, haha!!!

2009-07-06 @ 16:28:34
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0