why do i keep running from the truth, all i ever think about is you

Do you ever think when your all alone
All that we can be, where this thing can go
Am I crazy or falling in love
Is it real or just another crush
Do you catch a breath when I look at you
Are you holding back, like the way I do
Cuz I try and try to walk away,
But I know this crush ain't goin away.

Kanske ska sova nångång? haha
Jag vet att jag inte skulle vara uppe så länge inatt Boel! Jag vet att du läser denhär skiten.
Men vafan, de är ju ändå lov och spela roll om jag sover mindre. Jag tjatar inte precis mer?
Jaja, ska försöka kasta mig i säng snart, kommer väl somna direkt, för just nu sitter jag och halvsover.
Haha, alla är tråkiga. Ingenting händer, så varför ska jag vara vaken egentligen.. ?

Imorgon blir det att gå ut med hunden+bea & hennes voffar.

Jag har asont i rumpan, har ingen aning om vad jag har gjort.
Men ont har jag, snyft. Det är synd om mig.
Ont i ryggen har jag också, ännu mer synd om mig.
På fredag blire ferrefest med firrefisk.
Det gillas såhär mycket.

Typ godnatt och sovgott.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Boel

Hej gumman.

Kramm på dig med :)

Men gå och lägg dig DÅ. Nej du vill bara att du ska sova lite mer än du gör. Älskar dig det vet du fast jag är sträng sänger du. Bamse kram Boel

2009-07-21 @ 15:00:37
Postat av: olivia

Haha, tja!

Jag kan inte rå för att Jimmy håller mig uppe varje kväll!! Men jag ska skärpa mig! Jag lovar :D

2009-07-21 @ 16:00:55
URL: http://rotegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0