yeah, dance on the dancefloor!!!

jävla äckelväder. Regn hela jävla tiden. Usch försvinn från denna jävla jord.
Va nyss ute på en promenad med bea, spike och robin =)
Vi var ute i 1 timma och 20 minuter, i spöregn och letade efter min katt..
Vi såg henne tror jag, dräktig och skygg.. Jävla kattjävel!
Jaja, får se om hon kommer hem eller om hon är ute å dör eller nått =(

Hade tänkt att jag skulle sova bort hela dagen idag, men sen tänkte jag att jag måste vara uppe.
För jag kan inte vända på dygnet helt xD hahaha, men nu börjar jag fan bli pepp på fest.
Det var länge sen man träffa både elin och sandra. Ni är bäst <3

Imorgon blire gvik med elin, det gillas.
På torsdag blire gvik med elin, det gillas lika mycke!
Och på fredag äre ju ferrefest. Det gillas mest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0