boys boys boys. haha nått sånt liksom!

Jahapp, på fredag är de midsommar igen.
Kommer säkert vara lika dåligt väder som vanligt... Haha, fast vi får hoppas att det blir bra iår!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, antingen är jag med familjen och åker till ett par bekanta till oss och äter mat å sånt.
Haha, va gammal jag lät där. Jag har då aldrig sagt bekanta förut, haha vafan. Aja ska inte haka upp mig på nått tråkigt. Haha! Annars kanske jag hittar någon rolig att vara med inne i stan :) Får se vad jag gör, för jag vill ju inte sitta med mina föräldrar en hel kväll? Nej det går inte, jag kommer få damp på mig själv, haha!

Men på lördag, då jävlar! Då är det förkrök hemma hos mig, sen ska vi träffas massa i stadsparken!
Hihi, det kommer bli feting skojj. Hoppas bara många kommer, så alla som ser det här kommer till stadsparken på lördagkväll ='] Huhu, då är du fan bäst sötnöt!

Nu ska jag ut och springa med voffeälskling.
Kanske skriver när jag kommer in igen.
Ha det bäst, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0