come with me, let me show you all the things you don't see

första veckan på jobbet har gått asbra.
Alla är grymt snälla och hur roliga som helst.
Vill inte sluta sen! Vill verkligen inte.
Kommer sakna dom små liven, men får hälsa på!:)

Sandra kom in till stan en stund efter jobbet, roligt som vanligt hade vi.
Gick ut på en promenad, hade roligt. Skrattade och drev lite för mkt med er :)
Ni förtjänar de, förlåt! Men aja, med en person drev jag inte med...
Nej, nu får jag skärpa mig, jag kan inte. Det går inte.
Så ah, nu får jag hoppas på nått annat och gå vidare eller någonting sånt.

Nu ska jag sova, för jag är grymt trött.
Gick upp vid 7, började jobba vid 8 och slutade 16.30.
En riktig lång dag, med tanke på att det är en fredag!!
Aja, nästa vecka har jag ett annat schema.
Börjar 06.30 2 dagar! :O Men då slutar jag klockan 14.00, skönt det.
Men nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig med min bebis.
Det är väldigt tomt, så vem som helst kan få komma hit och sova.
Och jag menar vem som helst..

pussipuss, nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0