i just wanna skream out that i miss you

Det fanns en tid då jag verkligen tyckte om dig, innan du sa upp kontakten med mig..
Då du verkligen fanns där för mig dag som natt, i vått och torrt, i ur och skur, genom eld och vatten!
Jag saknar verkligen dig jättemycket, då det var vi två. Satt och pratade flera timmar i sträck.
Efter ett tag började vi tjaffsa sedan blev det bara mer. Vi slutade prata ett tag, men började prata igen.
Sen blev det så igen och nu vill du inte veta av mig. Jag mår skit över det här och vet inte vad jag ska göra.
Du får helt enkelt ha det så bra och ha ett underbart liv, utan mig i det.
Allting var så underbart förut, men nu är allting över igen och jag ger upp.


Förlåt men jag pallar inte mer.

</3

Kommentarer
Postat av: Markus Larsson

awwe:(<3 vrf kan det inte bli ni igen då:(? sån söt tjej som du:)<3

2009-06-30 @ 20:04:47
Postat av: jocke

men jag älskar ju forfarande dig min ängel! :(

2009-06-30 @ 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0