jag vet inte varför just detta händer mig


Justjah, idag va jag i vänersborg på hundutställning!
Skrållan som är till höger i bilden vann då sin klass :)
Jag blev överlycklig och nästa helg ska vi till avesta.
Sen blire motala och sen köping! Det ska bli superroligt.

Idag när jag va ute med min voffe tog jag lite pic's
Tränade också lite! Gick superduperbra.
Jättestolt över bebis, han börjar lära sig nu ;)
Snart blir det väl nån liten tävling! :D






min söta kattjävel hoppade upp i trädet å tog nästan en skata.
hahah, fyfan va jag skrattade. kameran suger lite smått.
men ni får stå ut ;)

Mina älsklingar på bild.
Allena Filippa Kalaaz
Ni är mitt liv.
Spike också, jag älskar er sjukt mycket sötisar!


varför, varför, varför?
jag orkar inte mer!
nu får du fan ta å bestämma dig.
jag menar inte sen, jag menar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0