midsommar 2009


SANDRA, hon den jefeln dansar alltid på fyllan (y)
" Ta kort på mig, jag visar min bh!!!"

Jag låg mest å skrattade åt sandra som typ sa "Ta kort på mig när jag visar min bh"
Hahahahahhahah, hon är allt för rolig!

Festen va ju hos Anton å den blev fett lyckad. det tyckte jag iaf!
Fast de hände ju lite grejer som inte skulle hända kanske :s
Nån hade ju sönder ett fönster och de låg öl på golvet överallt igen!
Lotti råka hälla ut sin cider i sängen på mig, så det såg ut som jag hade kissat på mig.
Alla skrattade åt mig, det va inte alls roligt. Sandra fick en spricka i revbenen.
Jag hade iaf en bra midsommar, förutom de lilla tjaffset å massa annat.
Träffade massa roliga folk, ölen var god och vi måste festa snart igen sandra! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

så jävla sexy

2009-06-22 @ 13:47:13
URL: http://misselvin.blogg.se/
Postat av: Jocke

not sexy at all!

2009-06-30 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0