när vi var som mest, det var då jag mådde som bäst

När jag tänker tillbaka på oss blir allt så grått,
Och när jag tänker tillbaka då det var dig jag hade fått.
Då allting var som bäst, då vi mådde som bäst,
Du är och du förblir alltid min egna häst.
Men du har fortfarande förändrat mitt liv,
Din ska jag vara tills jag tar mitt sista kliv.
Jag kommer aldrig lämna dig, jag ska alltid vara vid din sida,
All våran lycka, sorg och kärlek ska jag sprida.
Jag gillar dig baby, du är min allra bästa vän,
Jag lovar dig att det kommer att bli vi två igen.
Vi kommer alltid att vara bästa vänner, tills allting tar slut,
Och jag kommer alltid att älska dig, ända tills mitt hjärta brinner ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0