sådan far, sådan dotter.

När jag sticker kommer jag aldrig återvända
Jag orkar inte ha de mer fucked up där hemma
Du gjorde ditt val när du sa vad du kände
Det satte sig på hjärtat, ser du nu vad som hände
Sådan far, sådan dotter
Jag blir aldrig som du
Pappa säg förlåt, var en man nu
Sådan far, sådan dotter
Låt oss sluta hata
Pappa säg förlåt, för den smärtan du skapa

Vi möts den dan, du ser mig i min grav
Det kanske blir den dan, du ångrar vad du sa
Kanske den dan, kommer du sakna ditt barn
Den dan, du fatta vilken pappa du var
Kanske blir de då, ja kommer se dig gråta
Stunden kommer komma, kommer jag förlåta
Hoppas att du till slut kan förstå hur du sårar
Men glöm de pappa, du får aldrig mina tårar

Jag visa bara hat, å ingen annan känsla
Du var där varje dag men ja var ändå ensam
Aldrig brytt dig om mig eller vad jag gör
För dig spelar ingen roll om ja lever eller dör
Om du ser denna text kanske du förstår
Kanske du blir en man nog att säga förlåt
Du krossade mitt hjärta tack så mycket pappa
Du förstörde mitt liv ja såg trösten i en flaska

Allt stämmer inte, men mycket gör de.
Kastro - Sådan far, sådan son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0