skriver av mig då och då

jag har panik, ångest och tankar
jag e rädd & mitt hjärta de bankar
varje gång jag går upp tänker jag
på allt som gör mig svag
varje dag mår jag skit, vill bara bort härifrån
undrar bara vart änglar kommer från..
jag vill bli en av dom, som flyger där uppe,
det är ju där jag vill vara, bara just däruppe.
fast ändå är jag så jävla rädd att försvinna
för det är du som har fått mitt hjärta att brinna


du skulle inte märka om jag drog
du skulle inte bry dig om jag dog
jag vill säga förlåt, förlåt för att jag finns
å jag som trodde du var min sagoprins
kärlek är skit och kärlek är smärta
snälla, lek inte för mycket med mitt hjärta.


jag har gjort så grymt många fel
och det är nog bara du som gör mig hel
förut trodde jag att allt va härligt
men du har gjort mitt liv förjävligt
jag brukade lita på folk när dom sa att allt va "rätt"
men vem fan har sagt att allting här i livet är lätt.
jag trodde att de fanns nått som hette sagoprins
men det är väl nått som inte ens finns?


alla mina drömmar, mål och förhoppningar har runnit ut
och hela mitt liv, precis allting som jag hade har tagit slut
du var mitt allt men mitt hjärta har slutat slå
det är dig jag aldrig mer kommer att få
jag har slutat hoppas och jag har slutat att le
denna text kommer du nog aldrig att få se
han var mitt allt, men du måste förstå
att jag faktiskt trodde att det skulle vara vi två

Jag skiter i vad ni tycker, men jag skriver av mig.
Har flera hundra små "dikter", ja vafan ni kallar det.
Kan inte skriva alla, men några kommer komma upp här.
Jag vet att folk kollar och läser min blogg.
Och jag är väldigt glad för det, min statistik stiger hela tiden, vilket är jätteroligt!

Keep up the good work både ni läsare å jag! ;D

Kommentarer
Postat av: Kryssningspolarn<33

Dina texter är så underbart fina<3 Jag kan känna igen mig i dina texter och leva mig in hur du känner dig<33 Du ska veta att jag alltid finns här för dig fast vi aldrig träffas<33 Hoppar du hoppar jag<33 JAG JOSEFINE LARSSON ÄLSKAR DIG OLIVIA ROTEGREN AV HELA MITT HJÄRTA<333333

2009-06-12 @ 01:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0