snart bär de av till ekeby igen

Snart ska jag tvätta, 16.00-19.00.
Sen ska jag till pappa.

Får se om jag flyttar dit igen, kanske några dagar i veckan.
Tar med mig kameran, ska ta massor av fina bilder :)
Får se om jag lägger upp dom här eller på min bilddagbok.
Tror det blir min bdb, men vi får se.
Ska iallafall rida imorgon och på torsdag. Det ska bli guld eftersom det var så länge sen.
Jag har saknat min gullerumpa sjukt mycket. Han är mitt allt och jag älskar honom över allt annat!
Hihih, han är mannen i mitt liv. Ingen annan kan ta mig :D maha!

Nej nu ska jag ut till tvättstugan snart.
Sen ska jag dunka musik och packa kläder.
Sen drar jag ut till kääära ekeby. Eller ja, mitt ute i ingenstans typ xD

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0