sommaren är här igen!

& det firar vi med fula och konstiga men nya bilder :O




Har stekt i solen 4 dagar i rad nu, 9 timmar om dagen. det är inte illa pinkat!
Kommer vara ute i 3 veckor, så jag kommer bli neger vafan :o
Aja, vill man bli brun så äre bara att pressa!

Sommarjobbet går strålande och alla barnen är fett söta.
Kommer faktiskt sakna dom små skitungarna sen när jag slutar.
Men jag får väl hälsa på och lite sånt :)

I helgen ska jag leka med sandrus, det blir roligt.
Har ju alltid roligt med min lilla kära man ju!
Vi söker fest, nån som vet nån? :*

Nu ska jag försöka att inte sitta vid datorn.
Det kommer ju gå väldigt bra, haha!
Men skriver senare, pusshej

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Söt liten tjej och trevlig blogg!

2009-06-25 @ 18:44:38
URL: http://lifeofcarrooouw.blogg.se/
Postat av: sandra

sexy mama

2009-06-25 @ 22:03:31
URL: http://misselvin.blogg.se/
Postat av: jocke

DAMN GIRL!!!!!! ;D

2009-06-30 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0