tusen olika taknar och tusen olika svar

tusen olika taknar i mitt huvud
tusen olika frågor finns där inne
tusen olika svar kommer fram
tusen olika människor frågar om jag mår bra.
jag svarar "jag mår toppen" men innerst inne mår jag inte alls bra.
alla nära och kära vill mitt bästa, men ingen hjälper mig.
det känns som allting bara dör ut.
det känns som att jag håller på att dö ut.
jag mår illa, jag har ont. ingen bryr sig.
jag vill inte må såhär mer, jag vill må bra.

jag hatar mitt liv just nu, vill vara som alla andra.
jag måste skriva av mig, tror ingen lyssnar men jag måste.

alla taknar och alla svar gör så att jag får panik.
jag sitter och skakar, hela jag är panikslagen!
jag orkar inte mer. jag är så jävla rädd!
jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!

och allting skiter sig just nu.
jag älskar min familj och mina vänner.
riktigt jävla mycket, ni är faktiskt dom bästa.
mina djur får mig att vara uppe på mina fötter.
dom gör mig glad, speciellt hunden och hästen.
jag älskar er otroligt mycket, även om ni varken kan läsa eller höra de jag skriver eller säger.
ni är iallafall underbara och ni bertyder mest för mig.

nu ska jag gå ner och göra lite te. jag fryser som en nöt. haha
sen ska jag lägga mig i min säng med alla hundar och deppa sönder.
om någon är snäll kan ni faktiskt komma hit och göra mig glad :(

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0