sandra din jävel, du tvingade mig, så nu jävlar ser du att jag har gjort den! va glad din jävla bögjävel <33333

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ibland
har du varit kär i någon? - Ja
är du kär just nu? - Önska att jag var det

Tio frågor om dig själv
namn? - Olivia
när fyller du år? - 24/7
några piercingar? - Naveln och näsan, 8 i öronen
vad har du på dig just nu? - trosor och linne+bh. Varmt som satan
vilken årstid är bäst? - Sommar :)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - När man ser solen utanför fönstret!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ingenting faktiskt.
vad är du bra på? - Jag är bra på mycket. Men ingen slår mig och sandra på att baka!
vem älskar du mest på denna jorden? - Mina vänner, min familj och mina kära små djur.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Inte själv iaf!

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen vet allt, men några vet massa saker om mig.
vem är den roligaste av dina vänner? - Sandra, min älskade man :D
vem är snyggast av dina vänner? - Alla mina vänner är snygga!
vem är mest partyprisse? - Sandra ffs
vem är den du helst har filmkväll med? - Någon mysig(:
vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen aning :o
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - Sandra :)


10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nja, inte så mkt med pappa längre.
vem är farligast i din familj? - Jadu, haha.
vem ser roligast ut i din familj? - Ingen aning
vem är coolast? - Jag såklart ;)
har ni något husdjur? - Japp. 3 hästar, 4 hundar, 5 katter och 1 kanin ^^
vem har du mest gemensamt med? - Det är nog mig själv xD
vem står för underhållningen? - jag lätt ;)
vem sover du oftast med? - inte fan sover jag med nån annan än mig själv, haha xD

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Jobbat
har du varit glad idag? - Japp
har du varit ledsen idag? - Nej
har du gjort något bra idag? - Japp
vad ska du göra nu? - Va lite social i telefon, för både sandra och jag gör dethär testet och pratar i telefon med varandra på samma gång. haha!
har du gjort något dåligt idag? - Nej :D
vad har du ätit idag? - öhm, pastasallad x)
har du duschat idag? - Ska strax göra det.
är du trött nu? - Japp, och jag ska bara göra klart testet, sen ska jag duscha sen ska jag sova!
vad händer imon? - Jobba sen vet jag inte :)

SKOLAN
Går du i skolan? - mhm!
Har du varit i skolan idag? - nej, har ju lov :D

ANNAT
Hur mår du just nu? - Jag mår väl bra, fast det känns som jag kommer på feber :(
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Haha, ja :p
Har du piercat dig? - Jao

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Sandra Elvin
Vem sms:a till dig senast? - Henric
Vem sms:a du till senast? - Henric

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nope
Vad är klockan nu just nu? - 22.26
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb, blogg och spotify.

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår kväll :p
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - några dagar sen

SPORT
Går du på någon sport? - nja
I så fall, vilken/vilka? - haha, jag rider ju ^^
Trivs du med den sporten? - jadå :D
Tycker du att den sporten är rolig? - ja!
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ja <3

ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? -
 ja
Isåfall, vad för smink?
 - mascara
Vad har du på dig för trosor just nu? - vita med röd rand på xD ahhaha sexigt värre
Hur ser dem ut? - samma som innan? :S
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - typ vit bh
Hur ser den ut? -  -||-

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - yes sir
I så fall, vilken låt för tillfället? - erik hassle-hurtful
Vad gillar du för musik? - typ allt

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - jajajjajajjjaja
Har du fler än 3 jeans? - men ja
Har du fler än 5 tröjor? - klart ! ;o
Har du resteröds-trosor? - näeh
Har du en vit bh/topp? - jaappssisis
Har du en svart bh/topp? - mjaaaoaoops

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ibland på fest så
Använder du kajal? - ibland, inte så mkt nu
Använder du hårspray? - alltid
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - ibland
Använder du deodorant? - alltid
Använder du skinspray? - nä
Använder du parfym? - japp, alltid. dränker mig fan haha
Använder du läppglans/läppstift? - jaa
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - ja
Noppar du ögonbrynen? - klart!!111Ett!1ETTett
Uppsatt hår eller hängande? - båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - inte varje dag
Duschar du varje dag? - ja.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - hahah, nej

KÄRLEK
Är du kär just nu?- vill vara.. :/
Har du kysst någon idag? - min voffe
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nope
Har du ett förhållande? - nej, men vemvet snart kanske ;)
När går gränsen vid otrohet? - kyss
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - ja... FÖRLÅT
Är du romantisk?
 - jag kan bara jag vill
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej fyfan
Är du svårflörtad? - tyvärr inte..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jaa.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - räknas de när man va typ asliten? haha
Hur länge höll det? - jadu ;o tror inte ens vi gjorde slut :D
Har du lekt med någons känslor? - först gjorde jag, nu gillar jag han.. jävligt mycket
Hur länge var ditt kortaste? - vettefan
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha omg. nej
Är du en bra pojk/flickvän? - jag kan om jag vill ju
Hur många har du varit kär i iår? - typ 1
Vem sov du senast bredvid ? - sandra
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - viktor tror jag.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nja, nej
När fick du din första kyss? - oj :o de va lääänge sen xD
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - typ 20? kanske 22 eller nått sånt
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - har inga syskon, lite svårt då ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - inget
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - snygg stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0