i'll see you again.

jahapp, imorgon börjar jag jobba.
3 veckor på dagis, hoppas det blir roligt.
det tror jag, fast ändå inte haha.

just nu är jag med sandrus å nicke
tror inte jag har haft såhär tråkigt på länge xD
va till max å köpte mat förut.

men nu ska dom åka hem, så jag blir hemma själv.
jag å min kära voffe, ska nog gå och sova.
fett trött asså, och jag kan ju inte va trött när jag ska jobba!

Jag kommer inte träffa en jävel då jag jobbar.
Kommer vara på fett fåligt humör hela dagarna.
Tänk er själva, massa ungar skrikandes hela dagarna (n)

Nu ska jag nog sätta på en film.
Bädda ner mig i min sköna säng.
Ta med hunden och bara mysa med honom :D

Puss
Godnatt
Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0