in och ut, ut och in, in och ut igen.

Nu har jag börjar sommarjobba.
Andra dagen idag och det går strålande!
Riktigt roligt är det och barnen är ursöta!
Jag vill fan ha ett eget barn :s Nej, jag ska vänta! Haha.

Sandra sov hos mig i söndags, somnade typ 2 halv 3, nått sånt.
Skulle upp 7 för jag skulle ju börja jobba. Haha, jag va så pigg!
Sen drog hon typ samtidigt som mig, jag cyklade iväg och jobbade, snart ramlar de in pengar :D
Solade även i typ 9 timmar, brun blev jag, å snacka om att de va varmt.
Efter jag slutade kom hon tillbaka till mig, vi gjorde negerbollar å lite sånt, snackade å hade roligt!
Hon drog hem på kvällen å jag gick å la mig.

Upp 7 idag, gjorde i ordning mig, cyklade iväg, satt ute i solen i 9 timmar.
Blev fett brun, sen efter jag slutade kom sandrus.
Drog hem till mig, åt glass å jordgubbar. Mums!
Snackade minnen, skrattade lite eller väldigt mycket.
Hon drog hem förut nu sitter jag hemma själv.
Mamma jobbar natt så jag är hemma själv till nattisen. Huhu.
Ska lägga mig tidigt ikväll, för jag vill verkligen inte somna när jag jobbar imorgon xD

Knarkar sandras playlist med, den ni!

Nu ska jag städa lite och sen ut med älsklingsvoffen.
Skriver nån annan gång.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: sandra

min playlist äger :D

2009-06-25 @ 17:00:58
URL: http://misselvin.blogg.se/
Postat av: Jocke

Då har ni inte sett min

2009-06-30 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0