Varför föddes just jag? Ingen vet svaret på den frågan

JAG VILL PÅ FEST!
Jag vill fylla år.
Jag vill ha pengar.
Jag vill ha sommarlov.
Jag vill bort från allt och börja om på nytt.
Jag vill dricka mig fyller.
Jag vill att PIP ska va nununu!

Varför föddes just jag?
Det är ingen som vet svaret på den frågan.

Jag kommer aldrig få reda på svaret.
Allting är så himla jobbigt just nu.
Bryter ihop för det minsta lilla.
Förstår inte varför jag är så känslosam.. Hatar de.
Jag hatar att visa att jag är ledsen, jag hatar att visa att jag gråter.
Men i lördags kom gråten, mitt på wasa cafét. När vi, jag, Boel, Sofie & Suri fikade.
Trodde seriöst jag skulle skämmas ihjäl, men det var så skönt att bara släppa ut alla tårar.
Men även igår bröt jag ihop, för en liten, pytteliten sak. Jävla tårar som aldrig tar slut.
Idag när vi satt å hade utvecklingsamtal med pappa, Boel och Pernilla min lärare bröt jag ihop igen.
Det här känns väldigt bra tycker jag. Vi satt och pratade om mina betyg, sen börjar vi prata om att jag har det jobbigt just nu. Då kom dom igen! Fan jag vill verkligen inte visa för nån att jag gråter för ingenting. Okej, jag gråter för massa saker, men ändå.. Jag hoppas iallafall att det blir bra och att jag trivs med att flytta ut till pappa igen.
Jag vettefan om jag ska ta med mig min dator dit. Jag måste komma bort från den ett tag. Den gör mig stressad, för stressad. Men jag tror det kommer bli bra, jag hoppas på det bästa.

Jag älskar faktiskt mitt allt,
Han är min och jag ska aldrig aldrig aldrig lämna han.
Ingen kommer någonsin kunna ta honom ifrån mig.
Om någon försöker dör ni, jag svär. Rör ni, dör ni!
Jag är glad att det ska bli vi två igen baby.
Jag har saknat dig för mycket, forever and always.

Godnatt alla söta :)

Kommentarer
Postat av: Hannut ;)

Vet hur de känns, har oxå jobbigt!

Men vi får kämpa tillsammans gumman, det kommer bli bra för dig tillslut å alla val du nu än gör, jag kommer stötta dig till 100%. Kommer alltid finnas här om du behöver mig, kommer alltid ställa upp för dig! love yaa <33

2009-06-01 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0