you are my sweetest downfall

Dig vill jag alltid ha vid min sida,
å min kärlek till dig vill jag sprida.
Till en underbar kille som dig,
så ta mitt hjärta och håll om mig.
För bara din föralltid vill jag vara,
och ditt hjärta ska jag alltid spara.
Jag älskar dig och de kommer jag alltid att göra,
och att du älskar mig är det ända jag vill höra.

Idag händer ingenting vad jag vet, vädret suger fortfarande apballe.
Jag hatar hatar hatar, jag verkligen hatar regn!
Det är de värsta som finns, usch fy och blä!
Får väl mysa med baby och kolla på en film eller nått:)
Kanske träffar nån, har ingen aning. Klockan är ju inte så mkt heller^^
Men nu ska jag ut med babutt, så jag skriver senare.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0