bibblan med miss pettersson

sitter i bibloteket med hanna, har lunch i 40 minuter till..
funderar på att plugga, men orkar inte -.-'
tror jag ska gå ner till k2 snart, får se om hanna vill dra eller inte ;D
å du, hanna. jag finns här om du vill prata! :)<3

idag ska jag bara åka hem och ta det lungt.
mamma tog internet igår, vettefan när jag får tillbaka det.
kommer bara skriva när jag är i skolan...
så de är därför jag inte kommer skriva så mycket.

imorgon är det i fredag och då kommer jag bara vara hemma,
nån som vill hitta på nått kanske? :D

skulle egentligen till cissifru i helgen,
men jag är tydligen lite osams med mamma,
så jag vet inte om jag får åka :/
får se om jag blir sams med henne,
så jag hoppas jag får åka,
vi som skulle ha mys med disney och bara mysa i sängen! :D

skriver kanske senare,,
pusss



varför måste jag känna denna jävla smärta
hoppas jag nån gång finner den rätta
nån som vill älska mig för den jag är
och inte bara känna som jag är till besvär

ta mitt hjärta och håll det hårt
det borde inte vara allt för svårt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi kan gå vart du än vill, stumpan :)

och jag finns för dig med, alltid skaru veta! <3

och du är en av de bästa i klassen! <33

2009-03-05 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0