blondt, fint långt hår..

hejjjsan :D just nu har jag jefligt tråkigt, mhm -.-
finns ingenting att göra när man är hemma å är sjuk!
usch, jag hatar't, seriöst, de finns inget tråkigare! o:

jag vill ha tillbaka mitt gamla hår :(
får snart tuppjuck på mitt hår, seriöst :o
snart rakar jag av alltihopp!! -.-
jag vill att de ska vara långt å fint, inte kort å fult :(
men hoppas på att det växer ut snart, ska även färga min utväxt snart :)
funderar på att slinga bruna slingor också, fast jag vet inte.
får se vad de blir för fin färg på håret sen ^^

jävla hår, VÄX UT nununu!


skriver senare
pusss

Kommentarer
Postat av: isabell

Det suger att vara sjuk! ;O <3

2009-03-09 @ 14:28:37
URL: http://kangro.blogg.se/
Postat av: Adde

Finns här för dig om det är nåt <3

2009-03-09 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0