..

idag har jag inte gjort nått mer än att sitta framfrö datorn och skrivit massa texter.
här är två av X antal jag skrev idag. haha.
dom är väl inte bäst, men de går att läsa iaf ^^,
aja, nu ska jag ut med min kära voffe, tänkte gå en långpromenad =)
imorgon blir det skola, sen efter blire g-vik med elin, förhoppningsvis :)
sen ska jag även köpa ett par träningsskor! :D
färga håret ska jag också göra, för nu börjar jag få en äcklig stor och fet utväxt!
usch, inte vackert asså.. men snart blir jag mer blond :) hoppas jag!

om du behöver hjälp, knacka på min dörr
du ska inte gå och behöva tänka på förr
jag finns här om du behöver prata
men jag lovar att jag inte ska tjata
du är så grymt mycket, hela min värld
jag vill ha dig på hela min vackra färd


du skulle inte märka om jag drog
du skulle inte bry dig om jag dog
jag vill säga förlåt, förlåt för att jag finns
å jag som trodde du var min sagoprins
kärlek är skit och kärlek är smärta
snälla, lek inte för mycket med mitt hjärta.




Ha det bra, puss på alla er söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0