fäzt igår då

haha, kom typ nyss hem, <':
känner mig rätt skabb, men så äre väl -.-
oki, roligt å träffa lite nytt folk, mihi
va i rosta typ, jag och hanna drog på nån fest, 
sen när vi kommer dit blir vi värsta chockade!
vi träffade isabell å sofia där,  
eller ja även kallade soppan & inoppen ;)
från och med igår heter dom de!
helt sjukt roligt att träffa dom där! :D
sen drog jag upp på stan igen, hämtade elin
sen så tog vi bussen tillbaka :D
elin den jefeln åkte gratis ;) hahah <3
aja, de vart väl inte så nyktert, men ändå.
jag pratade rätt mycke i telefon om jag minns rätt.
har typ inga pengar på mobilen, mhm fett skoj -.-
varför har inte alla comviq för? fan va arg jag blir. -.- haha

aja nu ska jag hoppa in i duschen å fixa mig lite,
sen drar jag och elin till gurregurre å tränar :)

skriver väl senare
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0