filmresentions skit

sitter här med hanna och ska skriva klart filmresentionen.
pay it forward hette filmen, och vi såg den säkert för flera veckor sen.
jag kommer typ inte ihåg ett piss o.O
aja, jag hoppas att jag får minst g iaf :')

att ta med spike till skolan gick väl bra,
han luktar överallt&ingenstans och ska kissa precis överallt,
drar som en gnu gör han också >.<'
efter skolan blire att gå långpromenad med hannispannis :)
får se när vi kommer in till stan vart vi går :)

sen ikv får jag se om de blir nån fest eller inte,
de kanske är bäst om jag är hemma och bara tar det lungt -.-'
så jag får åka till cissifru imorgon :)

men nu ska jag fortsätta plugga,
sen ska vi ner till djurhuset och ha el.
yaay så roligt!! mhm jag vet -.-'

skriver senare ,
pusss

Kommentarer
Postat av: simsalabim :D

och idag träffade du mig :D

2009-03-06 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0