grupprum med miss kangro

ahaja, här sitter man i ett grupprum och inte gör ett piss på lektionen. bra där (y'
borde egentligen jobba just nu, men jag har verkligen ingen ork.
jag känner mig tom just nu, vet inte vad jag ska ta mig till.
allt blir bara så himla fel just nu.
jag har mina kompisar att tacka, det är ni som får mig att orka!
jag älskar er sjukt mycket.

jag saknar våren, jag saknar sommaren
allting som har med värmen att göra :(
jag tycker all jävla snö borde försvinna nu,
bara smälta bort så de kan bli vår
så man kan vara ute, sola&bada.
skriver senare.
pussss

Kommentarer
Postat av: Kangro

men miss kangro orkar inte jobba ;O

2009-03-04 @ 14:15:45
URL: http://kangro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0