gurre med elin (;


*bilden tagen av g-viks hemsida

kom hem för en stund sen, har varit på gustavsvik med elin och tränat :)
vi hade jävligt roligt, även fast vi va väldigt väldigt väldigt trötta xD
haha, ska dit rätt ofta ;) måste ju då få bra motion å sånt! :o
och när man är och tränar, och sen kollar man ner på alla som badar,
fyfan va man bara vill hoppa ner å bara simma rut som en liten barnrumpa :D
ska fanemig köpa mig en ny bikini nästa vecka och sen bada som jag aldrig har badat förut :D
jag vill även in på äventyrsbadet igen, vill vara liten igen och leka som alla småbarn ;)
hahaha, lycka till till mig ! (y'

idag i skolan gjorde vi typ ingenting, spelade spel och gick promenader :s
snacka om slappt i skolan, xD
haha, men skolan är ju då bäst ;)
fast jag skulle då inte vilja gå kvar..
men de vet ingen om får inte veta heller, så de håller vi tyst om ;$

just nu är de jävligt mycket tjaffs, skitsnack och massasaker som händer.
men jag bryr mig inte, jag orkar inte med det.
juste, ska även börja gå till skolkuratorn -.-
vet fan inte varför.. men fan åh, jag blir arg.
varför måste skolsköterskan lägga sig i allt? -.-
panik har jag också!!!! -.-

nu har jag suttit här i typ en timma och försökt komma på nått bra att skriva.
men de blir väl lika tråkigt att läsa som vanligt.
aja, får se vad jag gör imorgon, förutom att tvätta -.-
fett roligt de är då! mhm, visst. skjut mig? ^^

haha, men vafan, undra vad som händer i helgen :D

skriver kanske senare
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0