happyface, not.

nu drar jag ut på en långpromenad inne i stan,
sen när jag kommer in ska jag duscha sen hoppa i säng,
ska nog kolla på patrik 1.5, fick den av kära mamii idag :)
sen borde jag verkligen plugga egentligen :(
men jag orkar faktiskt inte, tror ajg struntar i det och kollar filmen istället.
sschhh de säger vi inte till nån va? ^^


slänger in en bild på mig också,
men hallå, kommentera mer sötnowsar :D



mitt liv är ett helvete, jag sviker alla
trodde aldrig att mitt liv skulle falla
jag försöker ta mig upp ut denna chock
vill bara bort från denna hemska flock
när man va mindre kunde man leva livet
men just nu känns allting så efterblivet


Kommentarer
Postat av: ida

Snygg bloggen blev! =) Sandra är duktig

2009-03-05 @ 09:26:10
URL: http://mrsidh.blogg.se/
Postat av: Cissi

Patrik 1.5 är bra!

o du fårta o bli sams med din mamma :) behöver min fru här <33

2009-03-05 @ 19:15:06
Postat av: Viktor :D

Riktigt fin blogg o fin bild ;) får la ta och börja läsa den ;)

2009-03-05 @ 20:25:04
Postat av: Phia

Söt du är gumman :) <3

2009-03-06 @ 20:10:41
Postat av: Daniel

vilken jättefin bild! :) fin blogg med! :)

2009-03-06 @ 23:48:49
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0