hemligt möte, skitkul. ='DD

jamen hallå, idag ska jag på den där jävla undersökningen.
jag kommer seriöst balla ur, usch jag vill inte.
jag har jag både panik och ångest.
jag vet seriöst inte om jag kommer klara de.
fan! jag har iaf min beezta veen elin som finns där för mig =))
de betyder enormt mkt för mig!
får se vad det är för fel, det blir nog bra någongång iaf :')

skrev massa texter i helgen =)
och på torsdag spelar jag in min första låt =D
fett glad är jag, måste ha med elin som stöd ju ;>

haha, får se hur de går, och får se när jag tar mig mod att skicka den x)
men aja, de blir nog bra ska ni se =D

lägger in lite bilder och skriver lite från förra veckan i nästa inlägg ;)
hare gött :D
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0