if i were a boy.

fick nyss tillbaka mitt internet av mamma.
å jag är duktig, jag har städat hela, verkligen hela lägenheten! o:
hej jag är duktig och vill ha beröm :) haha

imorgon ska jag ha med mig spike till skolan,
så efter skolan ska jag och hanna ut och springa med voffarna :)
de tror jag blir roligt (y'
och efter det blir de hem och byta om å duscha och så,
sen drar jag, elin och cim till becka på sjukhuset :)
senare på kvällen blire väl fest för min del,
hoppas jag, för jag måste leka med hanna imorgon :=

skriver senare
pusss


du gick från toppen,
ända ner mot botten
mer än en saknad är svår,
jag fäller mer än en tår
hålet i mitt hjärta,
lagades av den rätta
hoppas du vet vad du ska göra,
för nu du får inte förstöra
men tårarna rinner,
och smärtan försvinner.
jag var så otroligt feg,
så jag tog ett sista steg.

Kommentarer
Postat av: Adde

låter trevligt ;)

2009-03-05 @ 19:16:03
Postat av: kangro

bra gjort olivut (=

2009-03-05 @ 20:21:05
URL: http://kangro.blogg.se/
Postat av: cim

duktig :D

2009-03-06 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0