minnen från min häst, min älskade bästa vän

dig kommer jag aldrig glömma
men mina tårar kommer jag gömma
jag saknar och tänker på dig varje dag
men om jag ska va ärlig, utan dig är jag svag
jag kommer ihåg alla våra stunder tsm, då de bara va du & jag
men jag saknar dig mer och mer för varje hjärtslag..


kommer ihåg när jag, pappa och boel va på sthlm horse show
då köpte jag dehär fina tränset, inte använde jag de många gånger...


kommer ihåg när jag tog alla sommarbilder..

kommer ihåg när jag red runt kvarntorp hela sommarna..

kommer ihåg att jag köpte de blåa schabraket på globen med..

kommer ihåg mitt älskade schabrak :(

kommer ihåg dig, kommer aldrig glömma dig..

kommer ihåg min första och ända tävling...

kommer ihåg ridlägret hemma hos bea. vi kom 2a i hoppningen. å va glad jag vart! ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0