motorsport <3

just nu ångrar jag mig så otroligt mycket att jag aldrig tog licensen..
jag kunde ha kört bilen som är på bild.
det va min bil, och jag saknar den :(
fan att vi sålde den, jag kunde ju ha börjat kört nu ju..
aja, gjort är gjort,
inte fan kommer jag skaffa körkort heller.
för mamma har sålt bilen och pappa har jag ingen kontakt med.
mitt liv går åt helvete, -.-'

jag saknar kinnekulle, när allt va som bäst.
jag och kangro alla sommrar,
vi hade så jävla roligt!
kollade in killar, hejade på alla som körde,
gick runt banan sent på kvällen.
gud vad jag saknar det :(
hoppas vi åker dit i sommar!
för jag saknar både tiderna med pappa och isabell. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivit =), då får du ringa om du åker dit ngn gång :D?<3

2009-03-05 @ 20:33:00
Postat av: Kangro

Så jävla saknat! <3

2009-03-06 @ 08:31:29
URL: http://kangro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0