nova har kommit till världen :D

jaha imorse när man vaknade hade man fått ett sms av becka!
jag vaknade upp med ett leende, hihi :=
tror aldrig jag har varit så glad på en morgon förut xD
aja, hon är iaf frisk och hon vägde så mycket som 2775 g :D
fast hon va lite mer än en månad för tidig.

får se när man får träffa lillskiten,
fast de dröjer nog flera veckor innan man får göra de ;D
men nån gång får man ju träffa dom :D

skrev ett sms 22.08 "jag och bög saknar dig och aki :(" och hon föddes 21.59.
värsta läskigt att jag skickade sms då XD
haha, aja. nu ska jag in på lektion -.-
ska prata med lärarna efter skolan också, helvete :D

skriver senare
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0