saknar dig så inåt helvete

egentligen ville jag inte visa dethär för någon,
men jag tror det är bäst att alla vet hur jag egentligen mår.
de började bra, slutade förjävligt.

du bryr dig inte om mig längre..
såfort du skaffar en ny tjej skiter du fullständigt i mig,
förut gjorde vi allt tillsammans pappa,
jag saknar det och dig jättemycket.
om allt ändå kunde bli som när man va liten..


när jag va liten åkte vi alltid till göteborg,
kommer du ihåg det? det gör iallafall jag.
vi åkte alltid första veckan i juli, varje år.
tog husvagnen eller husbilen som vi hade
och campade på askims camping i göteborg.
vi grillade nästan varje kväll och va på liseberg.
varje kväll tog vi en promenad vid stranden
och bara gick, å skrattade och hade roligt.
på dagarna fiskade vi krabbor och badade,
fast jag kommer ihåg att jag knappt badade nått,
för jag va så rädd för brännmaneterna.
jag gick hellre en promenad med dig och lady
vid hamnen och kollade på båtar.
jag hade så otroligt roligt med dig
och jag saknar det jättemycket.
skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig.


vi har bott på många olika ställen,
i marieberg föddes jag och växte upp.
jag tror att jag har bott på minst 20 olika ställen..
tror jag har haft minst 10 olika låtsasmammor.
men jag har aldrig riktigt gillat någon av dom...
jag har aldrig vågat sagt till dig vad jag tycker om dom.


förlåt för att jag nästan aldrig säger "jag älskar dig"
förlåt för att jag aldrig säger "förlåt"
förlåt för att jag inte har betett mig som du vill att jag ska bete mig.
förlåt för att du och mamma fick mig
förlåt om jag inte vart som du hade tänkt dig
förlåt om jag är ditt största misstag.


men jag har försökt mitt bästa att bli som du.
de är för dig jag lever.
de är för dig mitt hjärta slår
utan dig skulle jag inte vara nånting!


jag kommer ihåg när jag fick ta hål i naveln för mamma
men inte för dig, men jag gjorde det iaf.
jag visade inte det först, men sen fick jag mod och göra det.
jag kan inte hålla hemligheter för dig.
men just nu vet jag inte vad jag ska göra,
jag håller allting inom mig.
har aldrig mått såhär dåligt som jag mår nu.


men när du flyttade ihop med malin,
flyttade vi ut till kumla, i ekeby.
till ett stort hus med ett garage som du alltid hade drömt om.
fyfan, de va de värsta jag har varit med om.
de va därför jag sa upp kontakten med dig i etthalv år för några år sen.
sen när hon flyttade ifrån dig flyttade jag tillbaka till dig.


sen flyttade du ihop med boel
och jag trodde det vart bra.
i alla fall något år..
efter ett tag började du skylla saker på mig,
t.ex att jag har tagit öl av dig.
tagit alla pengar av dig.
men jag skulle aldrig göra nått sånt
och det vet du själv om.
du har lärt mig sånna saker,
du har lärt mig att inte stjäla,
inte bråka och att va snälla mot alla!
så snälla tro mig, jag har inte tagit några pengar,
jag har inte tagit öl av dig.
jag har inte tagit nått av dig!
jag skulle aldrig göra det heller.


motorsport är våran största hobby,
när vi är på stcc är jag som lyckligast.
när du tävlar står jag och hejar på dig,
hoppas på att du får en bra placering
och när jag ser dig komma ut ur banan
ser jag hur lycklig du är.
att ser dig köra, det du älskar mest av allt.
de gör mig glad, när du är glad är jag glad.


alla säger att jag är en bortskämd liten snorunge,
men jag har världens bästa pappa som ger mig allt
det finns ingen bättre pappa än dig.
snälla kom tillbaka!

jag hoppas du tar åt dig utav detta
och verkligen förstår hur mycket jag saknar dig.
just nu tvekar jag på att skicka dethär,
men om jag inte gör det kommer jag ångra mig.
det tog mig bara en kväll att beskriva vad vi har varit med om.
jag skulle kunna skriva massa mer, men jag kommer inte fram med nått.
jag ville bara säga att jag älskar dig pappa.


det blev inte som du hade tänkt
men upp och ner har jag hängt
att leva utan dig är smärta
tror inte jag gjorde det rätta
men nu är det sagt och gjort
du får sluta spela mina kort.
och om du vill ha kvar mig
så får du fan ta å ändra på dig!


sen vi blev osams har jag börjat skriva massa texter.
alla mina känslor, alla mina tankar.
allt jag känner skriver jag ner.
jag känner mig tom, jag känner mig hel
hur kan detta vara nått fel?
jag trodde jag betydde nått för dej
men vi ses nog i nangiala, hej.



så fort jag gör nått blir allt så fel
jag ville ju bara bli hel
utan dig känns inte som de rätta
jag hatar att känna denna jävla smärta.
hoppas den försvinner, långt långt bort
för jag orkar inte se din stubin så kort.


jag säger inte att du ska bara tänka på mig
det säger jag inte, du måste tänka på dig själv också.
men jag vill bara att du ska bry dig lite om mig..


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag blev helt tårögd när jag läste det här. Så fint skrivet men samtidigt så sorgligt. :( Jag vet hur det känns när ens pappa bara sviker än, gång på gång. Men du ska veta att du är världens finaste tjej och du är stark nog att skicka det här till honom och visa vad du verkligen känner. Jag har försökt att skriva till pappa men det har aldrig blivit av pga. att jag är för feg, så visa mig nu att du är stark. You can do it, jag tror på dig! <3 Jag älskar och saknar dig. <3

2009-03-04 @ 13:35:47
URL: http://misselvin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du vet att jag alltid finns för dig, snuttan! / din hanna. <3

2009-03-05 @ 12:04:21
Postat av: christian

du vet att jag finns här när du tröttnat på människor som lovar mycket och visar lite. om du vill prata så är jag här. <3

2009-03-05 @ 21:17:16
Postat av: annapanna:)

kunde inte låta bli o läsa och kunde inte låta bli att gråta lite :( <3

2009-03-05 @ 22:33:04
URL: http://madebyanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0