texterna har blivit mitt liv.

denhär dagen har väl varit sådär,
va fett sur i skolan o:
aja, nu är jag inte det iaf :D
nu är jag asglad, fått en ny och fin design,
massa nya besökare och snart ska jag ut på en långpromenad :)

jag har kommit fram till att jag har världens underbaraste vänner.
ni ställer alltid upp för mig, och jag finna alltid här för er.
ni är verkligen dom som får mig att vilja leva.
jag älskar er så otroligt mycket, och ni vet vilka ni är.

jag vill ha massa pengar, massamassamassa
shoppa kläder, typ massa vårkläder och sommarkläder.
en ny bikini måste jag ha också, eftersom min andra gick sönder förra året ;oo
får se vad det blir för nån snygg iår ;D

men nu ska jag plugga lite och sen gå ut med spike :)
vi får se om jag skriver senare,
pussss

så himla långt bort
men ändå så kort
ett sista steg
behöver inte va feg
försvinna bort från all smärta
låter precis som det rätta.
att komma bort är lätt
bara man gör det på rätt sätt
så nu efter alla våra gräl
säger jag äntligen farväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0