tråkig rubrik

skolan idag va fett soft, jobbade ingenting..
spelade kort med janina och kangro ;) jeeeterååliigt.
skolan denhär veckan blir nog rolig ;oo
ska typ inte göra nånting ju x)
haha, men imorgon börjar man 8.20 -.- hatar att börja tidigt.
aja, de blir säkert bra.

undra va man ska hitta på i helgen..
kanske ferre, vet inte än ^^
får se om jag kanske kan fixa nått här hemma ;D

en bättre mamma går inte att ha
det är du som får mig att må bra
jag älskar dig mamma, det är du som är mitt allt
förlåt för allt jag har gjort, utan dig är allt så kallt
om du går bort från denna jord och lämnar mig
vet jag inte vad jag gör, så lämna mig inte okej?


du har lärt mig allt jag kan,
jag ska visa dig att jag kan
om jag kunde skulle jag ge dig allt
att du är min mamma är ballt,
jag skulle kunna dö för dig mamma
jag älskar dig även fast vi är ensamma

du är allt jag har, den enda jag bryr mig om

snälla va kvar och se när jag gör framgång.
tack för att du finns min älskade mamma
du gör så folk mår bra, du gör allt för mig
hoppas du är stolt för att jag är din tjej


jag ska ge dig allt jag har, nu och föralltid,
tack för att du finns i mitt liv, lämna mig aldrig.
mamma, jag älskar dig. tack för att du finns.

ha de bra, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0