...

jag mår skit. vill bara bort. flytta långt långt härifrån. starta ett nytt liv. leva det nya livet.
men så blir det nog inte. men den gamla olivia rotegren ska bort.
en ny olivia rotegren ska det snart bli. en roligare. en bättre. en snällare.
en som inte är som den gamla. jag ska helt enkelt bli en bättre person.
för nu orkar jag inte med denna jävla skit mer. nu har jag sagt det.

jag orkar inte mer, sluta jag ber
om du ska va kvar, blire jag som drar
bort från dig är det enda jag vill
men ändå vill jag bara ha dig intill

mitt liv är i dina händer, tro inte att jag vänder
jag finns alltid i ditt liv, så snälla sluta driv
 men du tog mitt hjärta, och nu får jag leva med smärta
jag gör bara så många fel, så snälla gör mig hel.


Kommentarer
Postat av: Adde

Finns här för dig, när som helst, vart som helst <3

2009-03-09 @ 20:50:34
Postat av: cim pappi :D

älskar dig<3

2009-03-15 @ 01:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0