för mycket bråk leder till en egen lägenhet

på fredag ska jag och hanna gå till socialen för vi ska söka om en lägenhet.
för ingen av oss klarar av att bo hemma, det är för mycket bråk och tjaffs.
det skulle vara så skönt att få flytta och börja om på nytt.
ska iaf ta med mig min älskade rubert de vet jag
och spike får vi inte glömma! han är mitt allt och han hänger med vart jag än går. typ
men jag tror det kommer bli bra. det har hanna lovat mig iaf, får lita på henne :)

sommaren 2009 kommer bli bäst.
om det inte blir de minsta bra går jag och dör.
jag ska bort med hanna till skåne förhoppningsvis.
sen den 11 juni kanske ska jag till hallsta och hälsa på där.
får se hur länge jag stannar om jag ens åker dit.
eftersom mamma har sålt bilen måste jag åka tåg, och de orkar jag verkligen inte!
får se om jag åker på pip också. sen blir de att åka till hannas sommarstuga i typ en vecka.
sen kanske jag åker till göteborg några dagar med hanna å några fler :)
sen skulle vi tydligen till gotland också! får se hur de blir med det, haha.
men jag ska iaf ha världens bästa sommarlov!

nu ska jag sova för min mage dödar mig eller nått! :)
pussgodnatt eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0