jag lever min dröm

Hur mycket pengar har du på din mobil? just nu har jag 295.89 :) men de kommer försvinna på typ 3 dagar -.-
Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Hanna :)
Vilken är den senaste filmen du sett? Peter Pan med Alex och Mattias xD Vi stängde dock av den om jag minns rätt :o
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, hatar att prata i telefon
När såg du senast din mamma? Nyss
Icke godkänt i något ämne? Jag vet inte, hoppas inte de :)
Mvg i något? Nej faktiskt inte, är ingen pluggis..
När vaknade du idag? Vaknade vid 8, men gick upp 8.09 :D hahah!
Vart tror du att du befinner dig om tio år? Ehm, jadu.
Hur stor är din säng? 1.20
Vad sover du i? En stor tröja, =)
Hur många kuddar har du i sängen? 4 just nu, ska köpa massa när jag flyttar :D
Tycker du om kinamat? Ibland, har typ tröttnat på're.
Tycker du om kaffe? Njae, har inte direkt smakat så.
Vad dricker du helst till frukost? Mjölk, juice eller oboy
Kan du spela poker? Japps
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Näe, faktiskt inte..
Vill du ha barn? Ja, nångång i mitt liv.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och några ord i alla språk typ, haha.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej, vill inte heller
Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, lite faktiskt.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tröja som ligger på sängen x)
Dansar du i bilen? Haha, nejje.
Hur många hål har du i öronen? 8
Har du någon piercing? Har i naveln och i näsan.
Har du någon tatuering? Tror jag ska skaffa.
Har du provat att röka/snusa? Röka, ja. Snusa, nej. Men båda är säkert lika äckligt.
Vad ska du göra ikväll? Jag har ingen aning, ta det lugnt eftersom mamma är ute på fotboll med sina kompisar.

Kommentarer
Postat av: helene

tack själv tjejen! :)

2009-05-25 @ 19:32:19
URL: http://hellenius.blogg.se/
Postat av: sandra

klart vi ska :D

2009-05-26 @ 14:11:51
URL: http://misselvin.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: ja, jag saknar också det jätte mycket!

Har lagt upp några filmer från dansuppvisningen på bloggen om du vill se ^^

2009-05-26 @ 19:24:20
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0