utrota dendär jävla mensvärken förfan!

mensvärk borde inte få finnas. det är fan de värsta som finns.
usch jag hatar't, som tur äre ju bara en gång i månaden. men vafan ändå..
eller så borde killarna få lida lika mkt som vi gör, de tycker iaf jag och hanna!

det är lite roligt att jag och hanna fick mens samma dag också! HAHA<3

kunde inte jobba på hela dagen idag för jag hade så ont,
så jag och hanna låg i bibblan i soffan och sov, eller hanna sov och jag läste en bok. WIHO jag som aldrig läser böcker.
den var rätt bra faktiskt, "baby father" hette den och handlade om en 15 årig kille som skulle bli pappa och blablabla.
jag läste den på typ 25 minuter sen halvsov jag resten av lektionen.
sen drog jag och hanna ner till djurhuset och sov lite i sofforna där. eller ja, vi pratade mest.
men fyfan va vi har klagat idag ;p ont i huvudet har vi haft också, bara massa fel på oss idag..
och inte fan va skolsyster här så vi kunde inte hämta några värktabletter heller.
och imorgon ska jag till tandläkaren så jag börjar inte förens 13.30 ;)

nu har jag faktiskt så ont så jag ska nog gå och lägga mig snart ;o
men jag kanske skriver senare, eller så gör jag det imorgon.
ha det så bra alla :) pusss


Kommentarer
Postat av: Henke

du kan få komma å avreagera dig på mig =)

2009-05-19 @ 22:32:19
Postat av: Hannut ;)

Killar kan ha mens vafan! :O

Det var mysigt å sova på bibblan å prata i sömnen, haha! ;D och skolsköterskan kan gå å dö för att hon ine finns där så man kan få värktabletter! bajs på mens alltså, haha coolt att vi får de samma dag men på fre skare bort! ;);) höhö <33

2009-05-19 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0