ni är det bästa för mig

Hanna Pettersson
Du är en underbar vän, dig vill jag aldrig aldrig aldrig förlora.
Dig kan jag alltid snacka med och du ställer alltid upp för mig.
Jag är riktigt glad att jag har hittat en kompis som dig.
Utan dig skulle jag aldrig palla skolan, det är du som gör mig glad :)
Du har en sjukt stor plats i mitt hjärta gumman.
Och ingen kommer nånsin kunna ändra på det!
Jag älskar dig grymt mycket.
Ingen Hanna, ingen Olivia

Sophia Kvitle
En bättre kompis finns nog inte, du stöttar mig i alla lägen.
Och du finns alltid här för mig när jag behöver hjälp.
Vi har alltid roligt ihop och om du lämnar mig går jag under.
Du är den bästa jag vet och vi ska alltid vara vänner. hoppas jag
Men du har iallafall en del av mitt hjärta och det kan ingen ändra på!
Jag älskar dig grymt mycket.
Ingen Phia, ingen Olivia

Sandra Östlundh
Du finns alltid här för mig och jag ställer alltid upp för dig!
Bara du ringer eller smsar eller nått så hjälper jag dig.
Det kommer bli så tomt utan dig på skolan så du anar inte.
Jag älskar dig grymt mycket.

Sandra Elvin
Jag saknar dig sjukt mycket, saknar våran tid.
Alla våra fester vi har varit på, de är nog en av de roligaste grejerna jag har gjort.
Har alltid roligt med dig! Och alla våra minnen är oförglömliga.
Jag älskar dig grymt mycket.
Ingen Sandra, ingen Olivia

Sara Fredrikson
Jag saknar dig gumman, alla våra stunder.
När vi var på bara vara och bara var ;)
Vi måste ta och ses oftare hurru!
Jag älskar dig grymt mycket.
Ingen Sara, ingen Olivia

Elin Elovsson
Våran tid var den bästa, vad var det egentligen som hände?
Jag saknar dig sjuuukt mycket iallafall, och hoppas att vi kan bli bästa vänner igen.
Önskar vi kunde hitta tillbaka till varandra och att allt kunde bli som det var innan vi började bråka..
Ett minne är nyår.. Jag hade så roligt då, vi satt hemma och förfestade i mammas lägenhet.
Sen drog vi upp på stan och träffade massa folk! Det va världens roligaste nyår.
Jag älskar dig grymt mycket.
Ingen Elin, ingen Olivia

Cissi Carlsson
Min egna lilla fru, henne gillar vi!
Hon finns alltid här för mig och utan henne skulle det inte vara roligt och festa :]
Du är faktiskt världens roligaste person och våran humor tillsammans är bäst!
En riktig kåtnisse är du faktiskt, haha! Men vi älskar dig ändå!
Jag älskar dig grymt mycket frugan
Ingen Cissi, ingen Olivia

Cim Nylander
Vad hände mellan oss egentligen?
Vi var så täta och nu är vi som främlingar för varandra..
Jag saknar dig sjukt mycket och hoppas vi ses snart igen =(
Nyår är ett minne för livet, det var då vi träffades för första gången.
Jag älskar dig grymt mycket pappi
Ingen Kimberly, ingen Olivia

Isabell Kangro
Vi har känt varandra i 10 år redan!
Jag saknar våran tid när vi var små och lekte runt banorna.
Vi hade så sjukt roligt och allting bara försvann.
Nu känns det som vi inte ens känner varandra,
att allting bara tog slut, bara för att pappa slutade köra och dina bröder slutade.
Kommer ihåg när vi sov i mina solstolar på kinnekulle och på morgonen
gick det förbi en gubbe så frågade vi hur mycket klockan var.
Kommer dock inte ihåg va klockan var, men den var väl runt 6.
Vi har sånna minnen så det går inte att räkna.
Jag älskar dig grymt mycket.
Ingen Isabell, ingen Olivia

Josefine Larsson
Min lilla kryssningspolare!
Vi träffades för drygt 5 år sen på birka paradise.
Men vi har inte träffats efter det :( Saknar dig grymt mycket!
Snart ska vi ses igen och det längtar jag till!
Vi hade så roligt på båten så jag vet inte vad.
Jag älskar dig grymt mycket.
Ingen Josefine, ingen Olivia

Michelle Nordbäck
Min barndomskompis, typ min allra bästa vän faktiskt.
Med dig har man aldrig aldrig aldrig tråkigt.
Förut när vi var små träffades vi jätteofta.
Men nu träffas vi knappt aldrig, jag saknar dig grymt mycket.
Alla våra minnen är bäst och vi måste verkligen ses snart igen!
jag älskar dig grymt mycket.
Ingen Michelle, ingen Olivia

Det finns många fler.
Men valde bara ut några.
Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag älskar er djupt in i mitt hjärta.
kommentera om ni vill att jag skriver om er också! :)

ni andra töntar ;)

Henric Sjölander
Världens roligaste grabb asså, han borde ni träffa. hihi de har jag gjort.
Riktigt söt är han också! Han är rolig att cama med också, bara så ni vet ;>
Du är fan en riktig vän! :D

Mattias Hagström
Världens sötaste kille, helt underbar är han (a)
De va mysigt att träffa dig och vi får ses mera tycker jag (:
Puss på dig sötnos ;$ :D<3

Kommentarer
Postat av: isabell

Jag älskar och saknar dig! <33

2009-05-21 @ 23:33:43
Postat av: Hannut ;)

Säger desamma till dig med! <3

Du är den ända som förstår mig, om man säger så.

Är såå trött på allt i skolan, känns verkligen som om alla har nått emot mig, du är den ända typ!

För en massa onödigt bråk som inte har en handlig? så lägger sig folk i när dom bara har hört ena sidan men inte den andra.. :( men jag är inte bättre jag heller, så vill inte skylla eller peka på nån. men du är den som får mig att gå till skolan, dig har jag alltid kul med! Skulle aldrig klara av/palla skolan om de inte var för dig, du betyder sjukt mkt för mig, du kommer ha en stor plats i mitt hjärta! vill inte förlora dig, vad som än händer <3



och jag hoppas verkligen att de kan bli som förut igen, har skärpt mig å jag saknar dom andra i klassen faktiskt! om dom bara kunde förstå? menmen.. Fast de har ju blivit lite bättre nu med stämningen i klassen, så hoppas de blir bra igen å jag hoppas verkligen att de blir bra mellan dig å elin igen, att ni blir bästa vänner som förut, hoppas alla blir vänner igen så vi kan umgås som förut om man säger så! saknar tiderna på t.ex. skrekarhyttan FYFAN VAD KUL VI ALLA HADE! om man bara kunde glömma de gamla å bara blicka framåt, de hade varit nått.. Men alla kommer betyda ovasett vad som än händer för mig OCH du med älskling <3

2009-05-21 @ 23:36:57
Postat av: henke

Du kan va söt! och dock äre du som är rolig å cama med, speciellt på nyår ;)

2009-05-21 @ 23:46:14
Postat av: Mattias

Det är ju du som är sötast och helt underbar ;$ <3 Jaa vi måste träffas fler gånger :D Pusspådigsötnos ;$ <3

2009-05-22 @ 01:15:31
Postat av: sandra

Jag saknar dig sjukt mycket Olivia :(

2009-05-22 @ 14:32:59
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0