olivia rotegren liksom!

Jag heter olivia rotegren är 16 snart 17 år. fyller 24/7 ;)
är av årsmodellen -92 såklart och vi 92or äger! huhu
jag går på kvinnersta naturbruksgymnasium i örebro. Första året ofc,
inriktningen heter djurvård och jag trodde att det skulle vara mer att hålla på med djur, men jag hade visst fel. aja..
Som ni förstår gillar jag djur, med tankte på inriktiningen jag valde.
Jag gillar även att vara med kompisar, festa och springa xD gillar även musik :) jag lyssar på typ allt :>
Fota är också roligt, speciellt på sånt man gillar :) och jag älskar att kolla på bilar :D mohaha
min mobil är typ mitt allt, fast kalaaz min häst betyder mer! Spike betyder också mycket.
Även mina kompisar :) vissa betyder mer än andra, men inga namn tas upp här!
Jag är naturligt ultrablond, även fast de kanske inte ser ut som de :p de är bara för att jag färgade brunt när jag gick i 5an. sen har jag varit brunett och svarthårig tills i 9an, då blonderade jag tillbaka. de vart oranget så jag färgade svart igen :p sen i början av 1an så blonderade jag igen och nu har de hållt sig rätt länge! fast jag ska nog bli brunett efter sommaren igen :) fast jag fortsätter att fundera! de är rättså lång tid kvar, ;p
jag har 3 hästar, Kalaaz, Free Allena och Filippa K.
4 hundar varav en är min egna, Spike som då är min. Skrållan som är pappas. Yatzy som är pappas sambos och Cam som är min halvsysters kan man säga. vi har även 6 katter och en kanin x) å katterna heter mimmi, missi, iris, jönsan, pelle och jason, dock är bara mimmi och missi mina egna :p och min lilla ninis heter pancake xD haha.
omg de känns som jag är en bonde ;D
Jag är singel och sökande ;) haha. nejmen, singel är jag och de suger ibland vill jag lova.
Jag gillar inte folk som ljuger eller snackar skit bakom ryggen på en.
Det har jag varit med om många gånger och det är så omoget så de finns inte.
och jag hatar seriöst falska personer! och tyvärr så känner jag några sådanna...
Jag tycker att det är egoistiskt att ta självmord och rent utsagt äckligt att röka och snusa. haha ta inte illa upp men de är min åsikt :p Dricka är okej, men inte för mycket, som jag har gjort nu =( fy skäms på mig! jag ska sluta jag lovar :) nu i helgen ska jag va helt nykter, första helgen på 11 helger! :D känns dock konstigt :p men vi får se vad som händer :)

nu vet ni lite mer om mig och om ni undrar nått äre bara att fråga vafan :D


Kommentarer
Postat av: Andreas

då är jag nog äckligast både röker o snusar hahhaa =) :p

2009-05-07 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0