one in a million

Snart va man klar för att åka ut till pappa, ska bara packa det sista :)
Sen drar jag! ses på söndag, rida hela helgen omg va skönt att få komma ut igen :)
Har saknat min baby grymt mycket. Blir att vara ute i stallet så mkt som möjligt och gosa med Filippa K också.
Sen mysa massa med Mimmi och Missi! Dom är sjukt saknade.

Jag älskar dig kalaaz. Du är mitt allt, du är hela min värld

Jag saknar dig Lady
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta
<3


Sen imorgon åker vi 05.00 hemifrån till skara. snacka om att en liten olivia kommer sova i baksätet (a)
haha, men de ska nog bli roligt, har iaf med mig min kamera! det blir nog en massa kort som kommer upp här sen.
Får se när jag kommer hem, ska iaf rida på kvällen :)
Sen på söndag åker jag hem till mamma igen, vet inte vilken tid, men nån gång blir det väl.


Juste, fick 2 ringsignaler av daniel igår :D hahaha omg, så jävla bra!
skånska är fan bäst, haha han sjunger om mig. fett jävla bra ärom!
Fast man hör väl inte så mkt, men ändå (a) hihi

Nej nu ska jag börja sminka mig och sen ska jag packa klart :)
Skriver kanske ett inlägg senare innan jag går till bussen som går 15.50 ^^

Men vi syns snygging ;)
Pusshej! :)
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0