räck mig din hand

Min mamma kom nyss hem med ett leende :)

Mamma - Du måste stötta mig nu.
Jag - Varför då? :o
Mamma - För jag ska sluta röka!
Jag har tom köpt nikotintuggummin!
Jag - HAHAHHAH, aah lycka till mamma :P!
Mamma - Ja, det kommer gå bra! tror jag..
Jag - mm vi säger så :P Men visst, haha. de klarar du nog ;)


haha, nejmen jag ska faktiskt  stötta henne, fast hon kommer aldrig klara de :P
tror jag inte iaf, :D haha va snäll jag är ^^ min och mammas konversationer är fan bäst! muhaha!

haha nu ska jag fortsätta städa :D
ville bara berätta varför jag sitter å garvar just nu xD
hahah!

OMG! xd

Skriver senare!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Andreas

Roligt hälsa lycka till =)

2009-05-07 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0