rubert, hannas nya kompis tror jag. haha!

ja, hanna har då fått en ny kompis. han heter rubert å de är min säng!
hon ligger just nu och sover, eftersom hon inte sov nått inatt. stackars liten
får se vad som händer ikv, antagligen blir det köping, fast de är inte säkert.
annars får jag och hanna dra hit lite fölk och ha värsta festen här, haha.

igår var det en bra dag, skolkade hela dagen, woops!
sen vid 12 drog jag till konsert å mötte hanna, bussen gick strax efter 12.
då drog vi till kära lilla mullhyttan för hon skulle fixa lite saker där hemma.
sen när vi skulle till fjugesta övningskörde hanna dit och bilen dog!
efter ett tag startade den igen å vi kunde ta bussen in till stan. huh, tur!
sen mötte vi mattias på rese sen drog vi hem till mig, gick ut med spike en sväng
då gick vi till stadsparken å träffade min fruga! :) hon är saknad ska ni veta.
vi får snart leka igen hurru, festa som nyår! de är minnen det ;)
efter de gick vi till max å käkade, sen hem till mig igen, fan va vi gick asså! xD
aja, sen senare drog vi till donken för vi skulle möta andreas å hans polare, som va fett dryg!
pratade med phia under kvällen också, min kära syster, henne älskar jag mest bara så ni vet!
sen drog vi hem till mig igen, satt å snackade, dryga polaren drog till klaras tror jag.
gick ut med spike en sväng, gick in å kollade på tv. och andreas tycker min hund har ett litet huvud. vilket inte jag tycker!
sen drog hanna å andreas och dissade mig å mattias helt. okej, inte för de gjorde nått men ändå ^^
haha, hanna ska då alltid dissa mig, men jag älskar henne lika mkt iaf ;)
kvällen vart mys! det gillar vi fett mkt :)

idag följde jag å spike mattias till bussen, han är världens finaste kille vill jag lova! :)
sen hämtade jag hanna å andreas, och han är lika dryg som alltid!
å han fortsätter tjata om spikes huvud, men han har inte litet huvud ju! :o
aja, sen drog han till nån polare å hanna hängde med mig hem.
för en stund sen gjorde vi potatismos och bacon xD hannas lilla hemliga recept ;)
haha, hanna är då för rolig. sen har jag kommit på att hon är en kille också!
eller så vare andreas som va en tjej.. ? aja, nått var det iaf!

nu ska jag se om jag kan väcka min lilla hora, haha
skriver nog senare, om jag orkar. huhu
pusshejj

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det va sjukt trevligt:) Det är ju du som är finast :)<3

2009-05-18 @ 20:57:44
Postat av: Hannut ;)

JAG HATAR VÅRAN FITTBIL! DEN KAN HÄNGA SIG SJÄLV ELLER IAF SKROTAS, JÄVLA SKIT BIL!! hahaha :D

Alltid mys dag med dig (;

å mys med andreas med! och mattias , men de va vell mera du som mös med han, haha! JAG ÄLSKAR DIN SÄNG! jag älskar att drömma om nicklas när han inte gråter, hahahahahahaha.. och din hund har ett litet huvud ;) eller inte! och mitt recept är bääääääääääääääääääääääääääst! puss på det, min älsklings mat helt enkelt, höhöhö! KYSS Å SMEK PÅ DIG PIMP <3

2009-05-19 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0