skolan med mina babes!

jävla skylt, den skulle vara inne i fredags, å jag började idag! haha, duktigt gjort.
får se om jag ens lämnar in den idag, vill helst inte ha ig..
sitter iaf vid nån data i skolan, vet inte ens vart vi är haha!
aja, phia, sandra å herman va nyss här, men dom drog.
så nu sitter jag här med hanna:) vi har väl lite roligt.
haha, kollar på folks bloggar, fan va vissa ser roliga ut :p
aja, speciellt killar med restylane, HAHAHAHA.
hanna garvar inte lite ;p haha okej, jag göre också ;D
men ändå, vafan killar ska inte göra sånt. shit xD
hahaha, vi ska nog jobba lite nu :p

på fredag blire ferrefest med firrefisk..
kunde jag ju ha sagt om de va sant, men de äre icke.
de blir bara ferrefest, med hanna å massa folk.
det kommer nog bli guld, eller de hoppas jag iaf.

nu ska jag nog jobba lite. haha önska mig lycka till eller nått xD

hare bäst!
pussshej

Kommentarer
Postat av: Hannut ;)

HAHAHA, om jag dog utav skratt? det är såå jääävla fult alltså! visa de för andreas, han dog oxå utav skratt xD fyfan ;)

2009-05-19 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0