sophia magdalena kvitle

bara jag har dig är jag lyckligast på denna jord.
bara jag har dig nära mig kan jag vara mig själv.
bara jag har dig i mitt liv känner jag trygghet.
bara jag har dig att prata med gör mig så grymt glad.
det är du som är min syster och jag älskar dig mest.
är du ledsen, är jag ledsen. gråter du, gråter jag.
är du glad, är jag glad. skrattar du, skrattar jag.
om du flyttar, flyttar jag. om du försvinner, försvinner jag
FÖRLORAR JAG DIG, FÖRLORAR JAG ALLT!

jag har sagt att jag kommer stötta dig genom eld och vatten.
det kommer jag hålla tills jag dör och mig kan du alltid lita på!

ingen phia, ingen olivia

Kommentarer
Postat av: Phia

Tack lillsyrran, de betyder massor för mig :'(

jag älskar dig min lilla solstråle, du är min familj och kommer alltid vara i mitt liv <3

2009-05-20 @ 20:46:03
URL: http://phiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0