ta min hand och gör mig hel, just nu är det bara jag som gör alla fel

Jag fejkar mina skratt och försöker att le.
men det enda jag vill, är att du ska se
på hur dåligt jag mår, och känner inuti
så det ska jag berätta, i min melodi
jag har panik, ångest och tankar
jag e rädd & mitt hjärta de bankar
varje gång, jag går upp tänker jag
på allting, som bara gör mig svag
du skulle inte märka, om jag drog
du skulle inte bry dig, om jag dog
jag vill säga förlåt, förlåt för att jag finns
jag undrar om, det är mig du minns
jag hoppas du tar, det jag skriver på allvar
och kanske du, hos mig blir kvar
för jag är ju trots allt, din enda dotter
så snälla se inte detta, bara som ett klotter.


Tack pappa, för att du har lämnat mig
vet ej, om jag klarar mig utan dig
om du försvinner, bort från denna värld,
kommer jag att, följa med dig på din färd
med dig, ska jag alltid vandra,
även om, jag går bort från alla andra.
jag trodde ditt ord och att allt va sant
men sanningen kom fram, å nu e jag en fjant
det är du, som har fått mig att rappa
men det är dig, jag saknar pappa.
å du tror, att jag är din flicka
men det är du, som fått mig att dricka
det är för allt, allt jävla bråk
jag trodde att vi, tala samma språk
men jag är rädd, rädd för att bli sviken
å jag vill bara, slippa alla skriken.


Att komma bort från dig, är det enda jag vill
men ändå vill jag bara ha dig här intill
mitt liv börjar, sakta att gå under
men när jag tänker på, alla våra stunder
klättrar jag uppåt, uppåt emot skyn
så är det dig jag ser, med min syn
jag hoppas att du, tar åt dig utav detta
för det är dig, jag inte vill utsätta
förlåt om jag, har betett mig som skit
fast det är du, som är min elit
att komma bort, borde va lätt
bara om man gör det, på rätt sätt
så himla långt bort, men ändå så kort
ett sista steg, jag ska inte va feg
att försvinna bort från, all denna smärta
låter typ precis, som det rätta.


men ta min hand och gör mig hel
jag vill bara, glömma alla fel
utan dig, känns inte som de rätta
jag hatar att känna, denna jävla smärta.
jag hoppas den försvinner, långt långt bort
för jag orkar inte se din stubin så kort.
men nu efter alla våra gräl med klumpen i halsen säger jag farväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0