thinking of you

nu sitter man här igen, skulle till stadsparken med hanna och plugga och sola egentligen.
men hennes buss går snart så de blir inget med de, får väl plugga själv eller nått.
har prov imorgon, måste egentligen plugga till de, men hej ig på mig..

Jag kommer aldrig att bli klar med mina rester tills sommarlovet..
Om jag ska bli klar måste jag nog jobba på som en gris eller nått.
Annars får jag gå i skolan på lovet.. Det känns inte så bra. Vill ha lov ju!

du är snäll, du är söt, du är fin, du är helt jävla underbar.
och jag är en bra simmare, men ändå drunknar jag i dina ögon ;$


Skriver sen.
Pusshejj


Kommentarer
Postat av: Hannut ;)

jag vet att du drunkar i mina ögon, men kan lära dig att simma om du vill? ;)

2009-05-13 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0