you're not sorry

Jag vill bort härifrån några veckor på lovet, om jag inte får nått sommarjobb dvs.
Fast jag vet ju inte om jag får nått förens vecka 23, sjukt långt kvar, men jag får helt enkelt vänta som alla andra.
Ingen telefon, inget internet, ingen data. Det skulle vara så jävla skönt!
Typ åka till hannas sommarstuga eller nått, fatta så grymt kul vi skulle ha!
Alla vi brudar och dra dit massa roligt folk, det tycker jag vi ska göra faktiskt. :)
Vid midsommar som vi sa kanske? ;) Det skulle faktiskt bli guld, hur kul som helst!

Sen när jag fyller år ska jag ha fest, de har jag redan bestämt. fast vet dock inte om de blir på min födelsedag.
Hanna fyller ju lite efter mig, vi kanske slår ihop de? tror vi pratade om de idag, haha.
Men alla är ju bjudna om jag ska ha fest, vet inte ens vart vi ska vara, men det löser vi då!
Det är ju trots allt 2 månader och nån vecka kvar, okej de lät inte som det var så lång tid :o
Men det där fixar vi, haha! Det blir bra till slut. Tror jag? Hoppas jag? haha ;p

Jag saknar sommaren sjukt mycket, och idag var det fint väder. Hoppas det håller i sig.


jag förstår er inte, det ni gör mot oss är sån fittig stil.
att ni ens orkar fortsätta, det är ju bara ni som råkar illa ut.
ni borde skaffa er ett liv faktiskt istället för att hacka på våra.

Kommentarer
Postat av: Hannut ;)

Du, vi ska lätt till min stuga! :D ska bli awsome, sen ska vi till skaune med tycker jag allt! Då fåru träffa riktiga SKÖNINGAR! ;);) och vi ska oxå lätt slå ihop våran fest, ska bli den fetaste & den bästa någonsin!!!! :D:D:D<3



och håller med, orka med sånt där folk! ><

2009-05-13 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0